7/4

Två dagar i rad har jag börjat klockan 7 vilket är otroligt skönt.
Jag har börjat vänja mig vid att gå upp tidigt, men är fortfarande trött på kvällen.
Det är såå skönt att komma hem vid 4 och göra allt man inte annars hade hunnit med.
Dessa ting blir förmodligen att sätta på en tvätt och städa undan lite.
Jag ska försöka orka ta mig till Yvonne också, känner mig krasslig och trött idag.
Jag vill gärna hinna fixa i lägenheten också och det är sista dagen jag jobbar tidigt.
Sen måste vi nog handla lite till ikväll, kanske blir tacos idag, det vore gott!

Igår hade jag en mysig dag hemma med Andreas.
Vi kollade på bilar tillsammans och lagade mat som vi åt vid tvn.
Vi gick och la oss tidigt och det var otroligt skönt, jag älskar våran säng.
Dock så skulle jag vilja ha en lite hårdare säng för jag får ont i ryggen på morgonen.
Igår gick den där dokumentärer om mannen som skulle bli vän med björnar.
Jag har sett den förut men det var ett tag sen så jag tänkte kolla ikväll på svt play.
Det är helt sjukt att man ens försöker med det, och så blir han uppäten..
Nej det är sjukt vilka människor det finns i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0