8/4

Andreas och jag myste till det igår med att laga tacos tillsammans.
Efter den fick jag en skön massage medan jag tittade på biggest loser.
Städa hann jag också göra och så satte vi på en tvätt vilket behövdes.
Våran tvättstuga håller på att svämma över just nu med alla kläder.

Ikväll blir det städning och matlagning.
Jag ska försöka mig på en kasslergryta av något slag, kulkul!
Jag tycker att det är riktigt roligt att laga mat men har oftast inte orken.
Det blir väldigt mycket av sånt som går fort, som korv och makaroner..
Sen ska jag fortsätta att titta på grizzly bear som jag började på igår.
Människan är verkligen helt bakom flötet men den är ändå intressant.
Imorgon har jag sovmorgon så jag kommer att vara uppe ett tag.
Det är mycket bra på tv idag vilket är helt underbart för denna soffpotatis.
Biggest loser, Sveriges värsta bilförare och sen criminal minds!
Och imorgon bär det av till min kära familj i Rimpan för att sova där :)


Ge mig september nu, längtar ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0