Ljus i vardagen.

Det var så himla skönt att inte göra någonting alls igår.
Jag kom hem vid halv 8 ifrån jobbet, lagade mat sen soffan.
Att ha tid att inte göra någonting alls är så härligt :)
Jag gick och la mig tidigt så idag är jag ganska pigg och glad.

Ikväll ska jag och Andreas käka kräftor och lite ost osv..
Kanske att vi hyr någon film också om vi hittar någon.
Passa på att göra saker tillsammans nu innan jag åker iväg.

Imorgon måste jag handla lite grejer inför resan osv.
Sen efter det kanske jag drar ut en sväng och träffa Erica och co.
På söndag ska jag bara vila inför de sista dagarna på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snällt av dig att göra beachomgivningen lyckligare;)

2011-03-24 @ 00:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0