Mitt liv är trist.

Åh just nu känns mitt liv riktigt jävla tråkigt, samma visa varje dag.
Upp och jobba, äta hos mamma och pappa, träna och sen hem och sova..
Jag är så trött på dessa rutiner och jag vill kunna göra så mycket annat.
Jag vill resa runt i världen precis som Erica ska, så jävla jävla gärna!
Jag vill ha tid över för mina vänner och familj (speciellt Andreas).
Jag vill ha dagar att inte göra ett enda dugg på, bara göra vad jag vill.
Allting går på repeat.

Idag ska jag inte träna, jag har så jävla ont i min axel.
Jag kan tänka mig att jag har tränat för mycket, den behöver vila.
Kanske en lite inflammation som ligger där bakom och spökar?!
Istället ska jag träna lite hemma själv, och vila i soffan för en gångs skull.
Och jag ska vara med Andreas, för snart åker jag iväg.
I helgen behöver jag handla det sista och vill även ut en sväng med vännerna.
Äntligen är det snart dags att få åka iväg på en riktig härlig semester i värmen!



Turkiet, snart kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0