packa.

Helgen har varit lugn och skön, men den bara flög förbi!
I fredags gjorde jag inget speciellt, la oss tidigt för vi var riktigt trötta.

I lördags kollade jag på massor av PH DK och sen åkte vi och bowlade.
Jag vann såklart, för jag är bäst ;) Sen kollade vi på bio, the grown ups.
En riktigt mysig lördag var det som slutade med lite donken :)

Igår var jag nog inte ens utanför dörren tror jag, hade ingen ork..
Jag städade lite och packade inför Turkiet, ååh så roligt! :D
Alla söta sommarkläder ska jag äntligen få använda i 2 veckor.
30 graders värme ska bli riktigt härligt, precis vad jag behöver just nu.
Min älskade lillebror ska få stå ut med sin knäppa syster i 14 dagar :P
Åh att få bada, käka kebab och steka ska bli så underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0