Dag 01 – Om mig

För er som inte vet (vilket förmodligen alla som läser detta gör) så heter jag Elin Julia Sofie Fröjd.
Jag föddes den 18e november, en dag när det var snöstorm ute, 1989. Jag är alltså numera 21 år.
Jag bor tillsammans med min sambo Andreas och våran hund Wilma i en 2a i Norrtälje.

Jag älskar sport och har spelat handboll och fotboll sedan jag var 5 år gammal.
Fotbollen slutade jag med inför denna säsong för att satsa på handbollen istället.
Förra året var första året som jag inte tränade handboll, pga att jag har problem med ryggen.
Det var otroligt tungt och jobbigt år, det var hela tiden någonting som saknades..
Men nu jäklar är jag tillbaka och kämpar mig tillbaka för att komma i form igen!

Förutom handbollen så jobbar jag heltid på ett företag som heter Paxport.
Där säljer jag sittplatser på charterflyg och jobbar även mycket med problemlösningar för företaget.
Jag har därför fullt upp varenda dag och hinner i princip inte med så mycket annat på dagarna.
Träningar 4 dagar i veckan och jobb 4-6 dagar i veckan ungefär.
Pga detta så spenderar jag min lilla lediga tid i soffan för mig själv helst och njuter av en lugn stund.

Jag är nästan alltid glad, och bjuder gärna på mig själv och bryr mig inte om vad folk tycker.
Iallafall inte så länge jag inte tycker om personen i fråga..
Jag skämtar alltid, gärna på min egen bekostnad och tycker att det inte finns något bättre än att skratta.
Jag har inte jättemånga vänner men de jag har är enligt mig dem bästa som finns!
Och även om vi inte ses så mycket så uppskattar jag mina vänner otroligt mycket.
Jag försöker uppskatta livet och inte vara sur, men ibland händer det iaf och då vill jag gärna vara ensam :P

Ja det var väl det, kommer inte på så mycket mer om mig själv faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0