Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek anser jag själv vara Uffe.
Jag var tillsammans med Martin i typ 2 år, innan Uffe, men det var inte riktig kärlek.
Jag var mer kär i kärleken än Martin, och var nog mest glad över att ha någon vid min sida.

När jag träffade Uffe så var det kärlek direkt, och vi började umgås varje dag.
Pirret som jag kände, och glädjen jag kände när vi var med varandra hade jag aldrig känt förut.
Jag kände en otrolig trygghet. En trygghet att det alltid fanns någon som brydde sig och fanns där för mig.
Han torkade mina tårar när jag var ledsen och skrattade med mig när jag var glad.
Han hjälpte mig att klara mig igenom skolan med betyg och var lite som en andra pappa nästan.
Tack vare honom så kände jag att jag klarar mig än vad jag själv hade trott, att jag inte var så dum..
Han gjorde så otroligt mycket för mig den ganska korta tid som vi var tillsammans,
Och vi har gått igenom mycket saker tillsammans som gjort att iallafall jag kommit honom väldigt nära.

Han var den som jag ville dela mitt liv med just då, 19 år och SUPERKÄR!
Tyvärr var vi nog båda lite för unga när vi träffades, och på helt olika ställen i livet.
Vi fungerade helt enkelt inte, tyvärr..

Han kommer alltid att betyda otroligt mycket för mig, och alltid vara speciell!
Jag är jävligt glad över att han är en del av mitt liv idag, och alltid stöttar mig.
Om jag mår dåligt eller har problem, så vet jag att jag alltid kan vända mig till honom.
Han är en av världens bästa killar och den som fångar hans hjärta kan skatta sig lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0