Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Kajsa Forsgren och min pappa heter Roger Fröjd.

Min mamma var den som introducerade mig till handboll då hon själv spelade.
När hon la av så blev hon min tränare och hon var det i bra många år.
Nu är hon min tränare igen (hon tränar vårat b-lag) och det är riktigt roligt!

Jag har alltid varit väldigt mammig men på senare tid blivit lite mera pappig.
Eftersom jag alltid har tränat handboll och fotboll och mamma och jag har haft det gemensamt,
så har det naturligt blivit så att jag inte har umgåtts lika mycket med min pappa.

Jag anser mig själv ha världens bästa föräldrar som ställer upp i vått och torrt!
Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga, för det är svårt att beskriva i ord.
De är helt enkelt bäst och jag vet att de alltid finns där för mig, och har alltid gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0