Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är trygghet, lycka, värme och välmående.
Kärlek är någonting som man inte riktigt kan sätta fingret på, man bara känner det.
Att få dela kärlek tillsammans med någon är det mest underbara som finns!
Kärlek för mig kan vara när någon hjälper mig, eller tröstar mig när jag är ledsen.
Man kan visa kärlek även genom att göra små saker ofta, istället för stora sällan.
Att stressa som fan till jobbet, och komma ut och se att rutorna är skrapade på bilen tex.
Hellre att man visar kärlek hela tiden och får en att hela tiden känna det,
än att få känna det någon gång då och då genom att göra stora saker..

Kärlek för mig har alltid varit någonting som hela tiden ska kännas.
Och det är någonting som försvinner om man inte underhåller den!
Som en bil som får slut på bensin, tar kärleken slut om man inte hela tiden fyller på.

Kärlek är någonting som jag aldrig skulle vilja leva utan!
Det är någonting som jag behöver för att må som allra bäst.
Det behöver inte vara kärlek till någon kille, utan även kärlek för/från vänner och familj räcker.
Man behöver inte ha någon vid sin sida för att vara lycklig, men jag är alltid som lyckligast då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0