Dag 06 – Min dag

Min dag kommer att se ut som följer:

07.00 - 15.00 blir det jobbet, ska ha möte 08.30, sen jobba som vanligt.
Direkt efter jobbet ska jag åka hem till Norrtälje och hämta julklappar.
Måste packa om min väska och lämna in paket + hämta paket, plus ner till H&M.
Blev så irriterad när jag såg att en sån där säkerhetsgrej satt kvar på en av presenterna..
När allt detta är gjort så är det dags att åka till Rimbo igen.
Då ska vi göra rörost och säkert kommer vi göra någonting mer inför julafton.
När det är gjort så kanske jag tar en sväng på crosstrainern också, dålig kondition...
Efter allt det här så ska jag bara vila, eftersom jag ska jobba hela julen + nyår.

En stressig dag, men det ska bli mysigt att få laga lite mat med mamsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0