Dag 07 – Min bästa vän

Jag tycker nog att jag har 2 bästa vänner, som jag tycker lika mycket om!

Erica är den ena. Världens skönaste tjej som jag ALLTID skrattar med, vad vi än gör..
Vi träffades när vi började i gymnasiet och har sedan dess hållit ihop någorlunda :)
Det är henne jag går till om jag har killproblem eller bara är allmänt ledsen över något.
Hon är otroligt bra på att ge tips och råd på hur man ska göra, och jag mår alltid bättre.
Vi är jävligt lika ändå, snuskiga brudar som skämtar och skrattar mest hela tiden.
Vi bjuder alltid på oss själva och vi skäms aldrig över varandra!
Vi träffas inte så ofta just nu pga jobb och att hon väldigt ofta är i stan numera.
Men jag vet att hon alltid ställer upp och finns där för mig, bara ett telefonsamtal bort :)

Den andra är min kära Felicia, världens bästa flisan! :)
Världens gulligaste tjej med världens bästa familj, som jag bara älskar.
Hon känns verkligen som en syster som jag aldrig fick..
Det kan ha gått flera månader, men när vi ses är det som att tiden har stått stilla.
Även om vi bara sitter och tittar på tv när vi träffas så trivs jag så bra i hennes sällskap.
Att få åka hem till henne, Mia och Millan är en av de bästa sakerna jag vet!
Att bli bjuden på god mat, och få sitta och skratta med dem dårarna hela kvällen :)

Ni är dem bästa jag vet, och jag älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Erica

<3

2010-12-27 @ 23:00:08
URL: http://ericalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0