Finfredag.

Imorse var det riktigt hemskt att gå upp ur våran sköna säng.
Det blir nog så när Andreas går upp och jag somnar om en timme till..
Jag har jobbat hela veckan så jag känner att kroppen skriker efter sömn!
Idag när jag kommer hem blir det käk och sen ska jag tvinga till mig massage.
Han har lovat det i typ 3 dagar nu så nu jävlar är det fan dags :P
Efter det ska jag lägga mig i soffan och stanna där tills jag ska sova.

Imorgon ska jag åka in till täby på ett ärende, hoppas att jag får med Yvonne.
Kanske går i några affärer också men jag har inga pengar att spendera..
Sen ska jag bara vänta till Andreas kommer hem från innebandyn.

Resten av helgen kommer jag fan inte göra ett jävla dugg.
Jag ska sova sova sova och kolla tv, kanske göra mat också..
Det är fan det bästa som finns, en ledig helg till att inte göra någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0