Lördag.

Igår hade jag en otroligt skön dag hemma i mitt kära Rimpan.
När jag kom hem från jobbet så åkte mamma, jag och Anton till ica.
Vi köpte godis och så fick jag en bok på bokrean av mamma :)
Jag hade beställt köttfärssås så det fick jag när vi kom hem.
Kvällen spenderades i soffan med skidskyttet, vi kom 4a.
Så sugit att en sopa kan förstöra allting, annars hade det blivit medalj..

Igår var även den dagen för ett år sen som jag och Andreas träffades.
Han mötte upp mig vid körskolan och vi tog en promenad runt hamnen.
Det slutade med att han körde mig till Rimbo och tittade på min träning.
Vi ville inte att dagen skulle ta slut, så han skjutsade sig mig till Hannah.

Idag är den dagen då jag och Andreas anser att vi blev tillsammans för 1 år sen.
Vi ska inte "fira" idag utan vi tar det imorgon istället.
Vi kommer att äta på esplanaden och bara vara med varandra hela kvällen.

Idag ska jag sova hemma igen eftersom jag jobbar imorgon.
När jag kommer hem så ska vi åka till min fabror på middag :)
Sen när vi kommer hem blir det förmodligen OS på teven igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0