Måndag.

Idag kommer hundknull hem, nu får man inte sova igen.. :P
Hon är go och rar, när hon sover.. Hon bits och är full av energi.
Det blir bara tråkigheter idag med städning och tvättning..
Men någonting som ändå är kul med idag är att vi bokat våran resa.
Jag, mamma och bror ska förhoppningsvis åka till turkiet i september.
Vi får hoppas på att Anton får ta ledigt ifrån skolan i 2 veckor.
Det blir då samma ställe som jag och mamma var på förra gången.
I 2 veckor ska jag ligger och njuta av sol och bad och det ska bli underbart!
Jag förundras verkligen över hur billigt det är att resa till turkiet.
Det enda negativa jag tycker med turkiet är säljarna men man står ut.
Så fort man har kommit ner till stranden är det inga problem alls.
Och när man går ner till stranden får man bestämt säga nej bara.

Jag gillar verkligen Turkiet och jag rekommenderar det starkt.
Iallafall om man klarar av att säga ifrån när de vill att man ska handla.
Du kan resa dit billigt, under 6000 för två veckor och det är väldigt vackert.
Jag längtar ihjäl mig till värmen just nu, tiden måste gå väldigt fort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0