Onsdag.

Idag har jag varit ledig ifrån jobbet och jag har bara sovit.
Sov till 12 och sen det blev det frulle i vardagsrummet.
Just nu väntar jag på att Andreas ska komma hem, slutar egentligen halv 4..
Men stackarn är fortfarande kvar på jobbet och knegar medan jag sitter här.
Har precis spelat lite cs som jag verkligen suger på, jävla spel!
Jag försöker ju bli bra så jag kan spela med grabbarna men det går inte så bra.

Senare idag blir det kinamat för jag är så jävla sugen på det.
Ibland orkar man inte ställa sig och laga mat, idag är en sån dag.
Jag har mått illa hela dagen, kanske beror det på att jag är så trött.
Har varit helt slut och jag har varit tvungen att lägga mig senast 9.
Efter det klarar jag inte av att vara vaken längre :S
Tror att det beror på att jag inte är van vid att jobba så mycket, men det är kul!
Hoppas bara att min kropp börjar att gilla det snart också.
Om inte annat så hoppas jag att sommar kommer snart och även semester.
Jag längtar så jävla mycket till Turkiet med mamma och brorsan.
Ska bli riktigt mysigt och jag måste köpa massa fina bikinis och sommarkläder :)

Nej nu får han ta och komma hem så jag får mat, är jättehungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0