Onsdag.

Ikväll kommer jag att komma hem vid kvart över 8 ungefär.
Då blir det direkt att göra i ordning lite middag till mig själv.
Det blir nog thaigryta med kycklig och ris, det skulle sitta fint :)
Andreas ska sova ute hos hans förädrar tills på måndag vilket suger!
Jag gillar inte att sova själv och jag gillar inte att vara ifrån honom..
Kanske blir det så att jag åker ut dit och sover imorgon om jag orkar.
Det är dock skönt att slippa Vilma på nätterna, hon är riktigt jobbig.
Idag gjorde hon så att Andreas mormor ramlade, stackars Aina!

Jag längtar till helgen som fan, då blir det utgång med mina brudar.
Vi har alltid så jäkla roligt och den här gången ska jag komma ut :P
Vi får inte fastna för länge hemma hos mig utan gå ut och dansa! :)
Åh jag är verkligen jättepeppad alltså :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0