PARTY!

Woho ikväll så smäller det för mig och mina friends.
Tycker dock att det hade varit roligare att gå ut imorgon..
Men jag är riktigt taggad även om jag är riktigt jävla trött!
Får se när brudarna kommer, ha bett dom komma och laga mat :P
Jag slutar så sent så då kan de komma innan och göra det.
Dock så ska förmodligen inte Carro med, min vapendragare :(
Tycker det känns skit trist faktiskt, inte alls lika roligt.
Men vi får göra det bästa av situationen och dansa åt henne också.

Jag längtar nästan mest tills efter när vi ska lägga oss.
Erica och Em får slåss om min soffa stackarna haha :D
Måste nog smyga upp och ta kort när de liggar där och myser!
Andreas ska vara hemma iaf, vilket han inte skulle från början.
Tycker det är skönt, jag vill somna bredvid honom som vanligt..
Han hade nog ganska roligt åt oss förra gången..... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0