Skön helg.

Jag har haft en riktig mysig helg den här veckan.
I fredags var jag med mina bästa brudar och vi hade skitkul.
Vi dansade tills fötterna dog och skrattade massor!
Man kan inte ha tråkigt med de, det blir alltid lika galet.

Igår sov hemma ute hos Andreas föräldrar med hans mormor.
Vi tittade på melodifestivalen tillsammans och myste.

Och idag åkte vi till täby för att fixa alla hjärtans dag present/födelsedagspresent.
Jag skulle få en jättefin guldring med hjärtan men det var helt slut överallt.
Kan ju bero på att den på kampanj och massa jävla bloggare har den :P
Men jag fick någonting otroligt mycket bättre, underbart <3

Det är riktigt skönt att bara vara hemma i min underbara soffa.
Jag sitter och kollar på Gordon Ramsays the F word :)
Det finns ingenting bättre än att få sätta sig i soffan och titta på tv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0