snöstorm.

Igår när jag kom hem var jag supertrött och ville bara gåm och lägga mig.
Men jag tog mig ork och gjorde middag. Ris, kyckling, panaeng curry och vitkål.
Åh det var så otroligt gott och det var klart på en kvart så snabbt och enkelt.
Och fick en underbar överraskning med att Andreas kom hem och sov.
Och med sig hade han min favorit, bubbelchoklad, mm gott :)
Han vågade inte stanna kvar ute i skogen för att vägen var för dålig.
Och tur var det för det var fan storm imorse och jag vågade knappt åka.
När jag kom till Rimbo slutade det iaf snöa och det var verkligen skönt.
Och mamma hade jag bakom mig hela vägen också :P

Idag hoppas jag att Andreas sover hemma igen.
Det är så otroligt tråkigt att vara hemma ensam.
Och jag måste åka och handla osv inför imorgon.
Då kommer mina brudar och håller mig sällskap.
Det ska bli så mysigt och kul och jag längtar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0