söndag.

I fredags blev det en lugn dag i soffan med hockey med babe.
Somnade dock efter typ en kvart så jag såg inte så mycket.

Igår gjorde jag inte ett skit. Tittade på tv och spelade lite cs.
Sen åkte vi och handlade och sen tittade på jag tv igen..
Men jag och babe tittade iallafall på MF och det var mysigt.

Jag blir alltid så jävla rastlös på helgen, har inget att göra.
Andreas sitter bara vid datorn och har inte tid,
och på tv är det bara skit så där vill man inte heller sitta.
Idag är det iallafall lite bättre program på tv så det är nice.

Fan vilket jävla väder det är ute alltså, inte okej!
Det slutar ju aldrig snöa för fan, hur mycket snö ska det va?!
Jag längtar inte efter att ge mig ut på vägen imorgon iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0