Tisdag.

Gårdagen blev riktigt skön nästan utan dator och tv.
När jag kom hem lagade vi mat, det blev soppa med korv och pasta.
Den är så fruktansvärt god och den går så himla fort att göra.
Man bara värmer keldas färdiga tomat soppa tills den blir varm,
steker på korv, (chorizo eller annan) och kokar pasta.
Sen lägger man bara i allting och äter, så underbart gott på vintern!

När vi var färdiga med maten blev det biggest loser, får inte missa.
När det var klart satt vi i soffan och kramades en stund till familjen annorlunda.
Sen kom Andreas föräldrar hem från valencia och då hämtade de bilen.
Men när det var klart så gick vi och la oss för vi var så himla trötta.

Imorse var det en pina att gå upp ur sängen, jag var så himla trött.
Men jag kom upp en kvart tidigare än vanligt och lämnade hunden hos farmor.
När jag kommer hem från jobbet blir det nog att fixa i ordning en till tvätt.
Kanske att man ska åka och handla lite mat, det är så himla kul att handla!
Eller så blir det bara soffan för det är ju så himla skönt, brukar alltid bli så iaf.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0