Torsdag.

Åh igår var en sån där skön underbar dag, helt fantastic!
När jag kom hem så åkte jag direkt till min naprapat i 1.5 h.
Det var riktigt skönt att få fixa lite med min jävla rygg..
När jag kom hem så berättade jag min plan om middag för babe.
Jag hade bestämt att vi skulle ha en svulldag med donken och + meny och allt!
Och sen fick jag världens bästa överraskning medan han hämtade maten;
EN NY SÄSONG MED BIGGEST LOSER!!!
Jag är verkligen helt fast, världens bästa program enligt mig.
Vilka förändringar man kan göra om man verkligen vill och ger allt.
Nästan så att jag vill bli fet så att jag kan söka till svenska biggest loser :P

Idag ska jag iallafall åka och handla lite böcker till mig efter jobbet.
Jag känner att jag behöver varva ner mer eftersom jag alltid är stressad.
Får hoppas att det hjälper lite, eftersom jag får magkatarr så ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0