2009

Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog körkort :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja det gjorde jag.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode gud för det!

5. Vilka länder besökte du?
Grekland med hjärtat.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Handbollen.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
27 februari.

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag gick vidare och blev tillsammans med världens bästa!

9. Största misstaget?
Att jag inte släppte taget tidigare, och var ledsen alldeles för mycket.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ryggen är väl det enda, knappt varit sjuk.

11. Bästa köpet?
Våran lägenhet och våra vovve.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick flytta ihop med min andra halva.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Haha svennebanan kanske.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
GLADARE! Har aldrig varit så glad som jag är nu!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer glad, istället för att gråta över spilld mjölk.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat.

18. Hur tillbringar du julen?
Med min fina familj och med min släkt + Andreas familj senare.

19. Blev du kär i år?
Ja mer kär än jag någonsin varit!

20. Favoritprogram på TV?
OTH, Biggest loser och Hells kitchen.

21. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok i år.

22. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja verkligen!!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nope, fick det jag ville ha.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt kinabuffé i stan och var senare med hjärtat.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej det tror jag faktiskt inte, möjligtvis mer tid men mina vänner.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mest bekväm tror jag haha.

29. Vad fick dig att må bra?
Andreas.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
James Lautner.

31. Vem saknade du?
Alla mina närmsta vänner och min familj.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har inte träffat så många nya människor faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0