avatar.

Andreas och jag hade en jättemysig dag i onsdags med bio.
Vi åkte in och käkade på kungshallen som vanligt innan.
Filmen var jättebra, den var anorlunda och häftig.
Det var kul att kolla på film i 3D också, det har jag aldrig gjort.
Såna dagar är värda guld verkligen, jag är glad att vi ofta har såna.
Vi är väldigt noga med att ge varandra tid tillsammans.
Småsaker som att äta ihop är sånt som jag uppskattar.

Idag ska vi nog bara vila ut, vi är båda väldigt trötta.
Jag tror att det är lets dance idag så det blir väl det.
Blir nog sängen tidigt ikväll för jag är riktigt trött faktiskt.

Imorgon fyller min kära lillebror år, han blir hela 15 år.
Jag kan inte förstå det ärligt talat, 15 jävla år!
Min lillskit har blivit riktigt gammal, nu väntar jag på flickvän.
Jag väntar på att han vill ha råd från mig om det också.
Inte för att jag själv är så bra på det, men jag har lärt mig mycket.
Andreas och jag har ett sunt förhållande, något jag aldrig haft tidigare.
Vi bråkar kanske lite för mycket, men det handlar mest om missuppfattning.
Det bjuds iallafall på kinamat imorgon, tack för det brorsan! ;)


Min kära familj på nyårsafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0