myshelg.

Helgen har varit riktigt trevlig med mycket att göra hela tiden.
I lördags fyllde brorsan 15 och då blev det kinamat med familjen.
På kvällen så kom Antonia på besök hemma hos oss.
Andreas var otrevlig och låg och sov i soffan hela tiden typ :P
Men det var riktigt trevligt och hoppas att hon kommer snart igen!

I söndags åkte vi hem till morfar och träffade min släkt.
Vi fick massor av mat och så spelade vi yatzi allihopa.
Vi var så många så det tog flera timmar att spela klart det.
Mamma vann och då vann hon en chokladask :P

Idag har jag tagit ledigt fredag och måndag.
Jag känner att jag verkligen behöver vila ut mig.
Jag har stressat ihjäl mig på senaste tiden och varit nere.
Jag har haft ont i magen och svårt att äta också.
Jag tror att jag har varit nära att få magsår eller haft magkatarr.
Det är en omställning från att inte ha något att göra,
till att jobba heltid, 5 dagar i veckan, ibland 6 dagar.
Det är riktigt roligt men det tar på kroppen i början.

Idag ska jag äntligen gymma igen, var ett bra tag sen.
Jag och Andreas ska köra mage och bröst idag.
På onsdag ska jag försöka ta mig ner på handbollen också..
Får hoppas att man kan träna litegrann iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0