handboll.

Igår kom jag hem ganska sen, halv 7 ungefär.
Då var svärföräldrarna på besök hemma hos oss.
Efter att de hade gått så blev det mat och biggest loser.
När det var slut så kollade vi på PH från i tisdags eftersom vi missade det.
Vi var så trötta igår så vi gick och la oss efter det, klockan 21.00
Det blev ingen handboll igår heller eftersom träningen började halv 7.

Jag bestämde mig istället för att jag skulle träna idag.
Så efter jobbet ska jag hem till Rimbo och äta sen träna.
Det är lite blandade känslor faktiskt, för jag har ingen ork.
Jag vill bara hem och lägga mig, inte komma hem klockan 21..
Men jag ska pallra min röv ner dit och försöka mig på en träning.
Får bli massa voltaren och alvedon innan för jag har väldigt ont.
Det sitter just nu precis i ryggslutet och ner i hela rumpan. (Y)
WISH ME LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0