Kvar i något jag lämnat.

För exakt ett år sen så stod jag ute i kylan i en timme.
Det var riktigt kallt och det var snö ute har jag för mig.
I handen hade jag en present, en jag inte borde ha köpt.
Naiv som jag var och snäll som jag är så kunde jag inte hålla mig.
Jag väntade och väntade, för att få höra att du inte ville se mig.
Tårarna började självklart rinna nedför min kind, som så många gånger förr.
Jag la presenten nedanför ditt hus, och åkte sen hem igen.

Jag tog mig tid att köpa någonting som jag trodde du skulle gilla.
Jag åkte till Norrtälje ifrån Rimbo endast för att ge dig min present.
Allt det för att höra att du inte vill träffa mig.

För exakt ett år sen insåg jag att det var dags att släppa taget.
Att det inte fanns någonting där, och säkert aldrig hade gjort det.

Kommentarer
Postat av: jennifer

vännen <3

2010-01-08 @ 08:43:38
URL: http://jenkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0