lördag.

Imorse gick jag upp klockan 7 eftersom Vilma ville ut.
Andreas behövde sova eftersom han har blivit sjuk.
Stackaren har gått upp vid 4 två dagar i rad för han inte kunde sova.
När det var klart gick jag och la mig igen för att sova lite till :P

Andreas gick upp vid 10 men jag låg kvar till 12, väldigt skönt!
Just nu håller jag på att göra chokladmuffins för vi får främmande senare.
Släkten från Norrland kommer hit + Andreas familj så det ska bli kul!
Städat har jag hunnit göra också, det behövdes verkligen.

Igår hade jag mysigt med Flisan hemma hos henne.
Vi åt tacos och tittade på film med resten av familjen.
Vi hade köpt dip och chips men det orkade vi inte äta :P

Nu ska jag nog klä på mig lite och hoppas att Andreas kommer snart.
Har åkte till sjukhuset för att han har blivit sjuk.
Har har ont i lungorna och i halsen + att han har fått massa utslag.
Vi hoppas på att det inte är lunginflammation, usch usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0