mys.

Igår hade jag det riktigt skönt hemma i Rimpan.
De hade väntat med maten så att vi åt tillsammans klockan 8 :P
Efter maten la jag mig i soffan och tittade på tv med pappsen.
Han hade köpt typ 2 kg godis haha, men jag tog knappt något.
Jag gick och la mig vid 10 och sov som en gud, så himla skönt!
Dock var det riktigt kallt i rummet och det var inte alls skönt...

Idag ska jag nog bara vara hemma, är så trött så jag vill bara vila.
Ska jobba imorgon också och ska gå upp klockan halv 7, blir tungt!
Nej jag vill bara ligga i soffan med hjärtat ikväll och mysa massor.
Det är inte okej att sakna ihjäl någon efter ett dygn, fy fan :S
Men det är ju bara ett bevis på att man älskar någon riktigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0