Nyår.

Nyår var helt okej, trevligt sällskap och god mat.
Det blev skagen, oxfilé och glass på våran meny.
Vi spelade lite wii och satt och pratade.
Det var en ganska lugn kväll vilket var väldigt skönt.
Jag mådde riktigt dåligt och drack ingenting förutom läsk.
Vid 10 trodde jag att jag skulle däcka av trötthet!
Men jag höll ut tills vi kom in från 12-slaget iallafall.
Det var mysigt med nyårskyssar och raketer :)
Alla andra stannade kvar till halv 3 medan jag sov.
Jag kunde inte hålla mig vaken även om jag ville.

Jag har varit riktigt seg och trött på senaste tiden.
Jag har konstant huvudvärk och ont som fan i nacken.
Min axel är det något fel på också, kan inte växla när jag kör :S
Jag mår aldrig helt bra, alltid är det någonting, är så trött på det..

Babe och jag la nyårslöften också om att äta nyttigt,
och även att ta hand om varandra mera för det behövs.
Får se hur länge vi kommer att klara det med att äta nyttigt.. :p

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud va roligt! Det vill jag också göra efter studenten. Och så har du inte lagt upp någon bild på kraken! ;)

2010-01-02 @ 10:55:20
URL: http://idarosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0