Sjuk.

Jag har blivit sjuk och det suger verkligen!
Jag har legat still hela veckan och inte gjort ett piss.
Jag har en jävla huvudvärk, är täppt i näsan och ont i halsen..
I natt kändes det som att jag svimmaded av när jag försöka sova.
Var verkligen helt borta i huvudet och hade svårt att verkligen somna.
Sverige har spelat skitkasst i handbollen, jävla sopor!
Jag vill kunna börja träna nu men nej jag blir sjuk istället..

Idag har jag funderat lite på min högsta dröm att få göra.
Jag vill öppna ett eget café inne i stan, det är min stora dröm!
Det har jag drömt om ända sen jag var liten.
Ett riktigt mysigt café med massor av god lätt mat och bullar och sånt :)
Drömma kan man!

Nu ska jag fortsätta att vila, orkar ju inte göra något annat..

Kommentarer
Postat av: Erica

Men Elin, sluta dröm. Klart du ska göra nåt åt det! =) Det verkar ju som en jätte bra idé tycker jag.

2010-01-22 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0