Söndag.

Gårdagskvällen blev riktigt skön och mysig med Andreas.
När jag kom hem så satt grabbarna fortfarande och spelade.
När de väl hade lämnat oss så började babe med maten och
jag åkte och handlade en massa godis på flygis medans.
Det är inte bra när det är 39.90 kr kg, då handlar man alltid för mycket,
sen slutar det med att jag tar kanske 5 godisar och resten blir kvar i veckor..
Det blev köttfärssås och spagetti till middag och känner mig ganska nöjd.
Den blir bättre och bättre för varje gång iallafall, alltid lite positivt.

Efter maten la vi oss i soffan med godiset och choklad och tittade på Robinson.
Ganska tråkigt att Hasse vann faktiskt, han var så hilma tråkig tycker jag..
Känns som att man har öndslat tid varje lördag för att få se Hasse vinna allt.
Andreas blev dock glad eftersom han inte gillade Jimmy och Anders..

Idag ska jag bara hem och ta det lugnt när jag kommer hem.
Ska bli så skönt att få lägga sig i soffan och inte göra ett skit.
Jag ska kolla på handbollsfinalen på tv och allt annat bra som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0