Tröttmössa.

Imorse var allting riktigt jobbigt, jag hatar min bil!
Fick försöka fixa min dörr i 10min i 14 minusgrader..
Och att åka bil idag var inte det roligaste, halt som fan.

Just nu är jag hungrig som fan, blir min köttfärssås.
Jag har faktiskt insett sen jag flyttat att jag är bra på att laga mat.
Och riktigt jävla roligt är det, när jag har orken för det.
Idag blir det tomatsoppa med makaroner och chorizokorv.
Riktigt enkelt är det så det går snabbt att göra det.

Idag har jag bokat avatar tills på onsdag, ska bli spännande.
Har hört så mycket bra om den så jag har höga förväntningar.
Det blir jobbigt dock att sitta i över 2,5h där med min blåsa :S
Jag har dock hittat en bra plats där det är mer utrymme så jag kan gå.
Då behöver inte alla andra ställa sig upp för att jag ska komma ut..

Igår var jag världens snällste flickvän och beställde hem lite kläder till babe.
Han har blivit så stor nu när han har börjat tränat att alla kläder är för små.
Han blev jätteklad över det, och det gjorde mig väldigt glad också!

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0