Uppe med tuppen.

Imorse gick jag upp halv 6, vilket inte var så jobbigt denna morgon.
Det kändes ganska konstigt eftersom jag har varit hemma mer än 1 vecka.
Tidigast har jag då gått upp vid halv 10 eftersom hjärtat tagit hunden.
Just nu sitter jag och suger på en vicks halstablett med hallonsmak.
Känns som att jag suger på en karamell, den är säkert lika onyttig också..
Men det känns ju bättre att suga på en halstablett än en godis ändå!
Jag slutar 3 idag vilket känns riktigt skönt, sen blir det soffan hela dagen.
Jag har ingen ork och jag har ont i magen också..

Idag vill jag så gärna gymma, men jag är fortfarande krasslig.
Borde vänta en stund till med tanke på att jag dör av att gå upp för trappen..
Nu vill jag verkligen komma igång med träningen ordentligt.
Jag vill sluta äta allt godis på vardagarna och bli mera nyttig.
Jag vill komma tillbaka till handbollen, men kanske blir nästa säsong.
Jag har ju inte ens betalat medlemsavgiften osv och inte skrivit kontrakt.
Känns ju lite onödigt att börja träna nu då när säsongen snart är slut..
Men gymma vill jag som fan, minst 6 dagar i veckan!
Sen nästa säsong så ska jag vara stark och vältränad.
Och då har jag hunnit (förhoppningsvis) träna upp konditionen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0