11/3

Idag har jag en riktigt usel dag och jag vill bara hem och sova!
Jag kunde inte sova i natt, fast jag hade sovmorgon till 08.45
Min blåsa är värre än någonsin idag och jag kissar 2ggr i timmen.
Jag känner inte för att åka hem, för jag kommer ändå missa biggest loser.
Det är så stökigt hemma att jag inte vill sätta min fot innanför dörren.
Jag vill tapetstera om mitt fula sovrum och fixa även i vardagsrummet.
Andreas sitter ändå bara vid datorn och jag kommer säkert få laga middag..

Jag vill bara åka iväg härifrån på semester nu, men det är 6 månader kvar!
Jag behöver komma iväg och rensa mina tankar och släppa allt här hemma..

Jag hoppas på en bättre dag imorgon så därför ska jag lägga mig tidigt.
Det blir iallafallt thai friday på jobbet så det ska bli gott till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0