13/3

Gud vad skönt det var att få sova lite längre imorse.
När klockan var 9 var jag helt utvilad och solen sken i ansiktet.
Babe och jag åt en mysig frukost tillsammans och sen började vi städa.
Vi har nu snart städat klart hela huset och det luktar underbart gott!
Våran lägenhet är riktigt fin, och kommer bli finare när allting är färdigt.

Idag ska vi få besök av familjen Domeij + mormor Aina.
Vi ska äta tacos tillsammans och kolla på melodifestivalen.
Det ska bli riktigt mysigt att de kommer hit och är med oss.

Snart blir det donken till lunch, känner mig värd det.
Det var riktigt mysigt att städa tillsammans och se hur fint det blir.
Och jag märkte att jag skulle behöva rensa garderoben igen också :P
Jag tog även fram mina skinnjackor idag, VÅÅÅÅR!
Det ska jag ha på mig när jag åker till flygis och handlar ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0