14/3

Jag börjar känna mig mer och mer krasslig, det suger..
Har ont i halsen och är helt matt och trött i kroppen.
Så idag har jag bara legat i soffan och tittat på life of Ryan.
Senare idag hämtar vi nog mat från esplanaden, orkar inte laga mat.
Det är så otroligt sköönt att bo i Norrtälje.
Det är otroligt vackert här och jag längtar till sommaren.
Då ska jag ut och springa varenda dag i solen :)
Jag ska gå på promenader med min familj (andreas och vovvis) nere i hamnen,
där jag och Andreas gick första gången tillsammans, och ha picknick där.
Jag ska spela minigolf och ha det mysigt med mina vänner.

Jag saknar mina vänner väldigt mycket.
Alla är på olika ställen och vi ses alldeles för sällan.
Erica har flyttat till Lidingö.
Emelie bor i Skebo och är mycket i Täby.
Carro barro har jag inte sett på evigheter.
Flisan har fullt upp med bandy och fotboll + skola.

Jag kommer ihåg sommaren när jag var mycket med Erica.
Det är nog den första sommaren jag någonsin har hittat på mycket.
Att bara hänga med varandra, gå i affärer, sitta i solen och snacka skit.
Jag måste försöka hitta mera tid och mera ork att umgås.
Och i sommar måste jag hitta tid till det även om jag jobbar heltid.

ÅH ge mig sommar! Det här blir smart mitt (att pröva iaf)


Kommentarer
Postat av: em

Vad gullig du är!

I sommar får vi hitta lite mer tid att vara med varandra, allihopa :)

Jag planerar att åka till arvika, tänkte fråga er alla om ni vill hänka? jag tycker det är sjukt bra band som ska dit, du kan ju kolla hemsidan (arvikafestivalen.se) om du är intresserad! puss!

2010-03-14 @ 18:45:17
URL: http://emelielanderholm.blogg.se/
Postat av: em

förresten har jag glömt min hårspray hos dig! haha!

2010-03-14 @ 18:45:42
URL: http://emelielanderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0