17/3

Jag ligger hemma i feber, hela jag håller på att svettas bort och jag har ont i halsen.
Jag önskar att babe var hemma för jag är hungrig men orkar inte laga mat..
När han kommer hem måste vi åka och handla massor av mat.
Funderar dock på om det blir esplanaden idag, är ju faktiskt sjuk.. ;)
Om jag orkar kanske jag gör en ost och baconpaj imorgon för den är underbar,
och till det ska man ha en riktigt fräsch sallad och rhode island sås.

Det är otroligt tråkigt att vara sjuk och bara sitta hemma ensam..
Det finns ingenting att göra förutom att ligga i soffan och kolla på tv.
Börjar jag röra på mig så kommer mitt huvud att explodera.
Jag uppskattar otroligt mycket att jag har ett jobb att gå till på dagarna.
När man får barn då lär det kännas annorlunda och man vill vara hemma.
Nej jag ska nog försöka att åtminstone få i mig lite lunch innan jag svälter..

Hittade lite bilder från när jag och brudarna var ute senast :)


Kommentarer
Postat av: Dörtan

Asså haha du måste skämta?! Det där kan ju vara den bästa bilden på mig ever! <3

Du får se till att skicka dom till mig på msn, snarast :D

2010-03-22 @ 08:42:09
Postat av: Emser

Haha åhvadfint.

jag vill också ha! :D

2010-03-23 @ 10:13:19
URL: http://emelielanderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0