18/3

Jag stannade hemma idag också eftersom jag fortfarande har feber.
Hittills har jag inte gjort mer än att ligga i soffan och vilat mig frisk.
Funderar på att fixa lite i min garderob som är ett bombnedslag just nu.
Senare idag ska jag och Andreas göra en paj till middag, ska bli riktigt gott.
Sen så hoppas jag på en myskväll med lite super mario och kramar.
Idag har jag verkligen tänkt på hur lycklig lottad jag är så hittat mannen i mitt liv.
Att ha någonting att se fram emot och att få planera en framtid med.

Imorgon  är det fullt upp med urinprov, åka till min naprapat och sen farmor.
Längtar efter att få massor av mat hos farmor sen vila i soffan med dom.
Jag har alltid varit farmor och farfars flicka och jag älskar att få vara där.

På lördag ska jag åka till Täby med Flisan för att köpa present åt Andreas.
Han fyller år 30/3 och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom.
Någon som har ett förslag? Det kommer att bli svårt, han vill ju inte ha något..
Men det ska bli mysigt att gå runt där med Flisan iallafall och få umgås lite.
Sen ska jag nog titta på hennes innebandymatch efter det, hejja på henne lite :)

Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0