19/3

Babe kom hem på lunchen och väckte mig, mysigt :)
Han var otroligt duktig och städade undan i köket innan han åkte.
Nu väntar jag på att klockan ska bli 12.45 för då ska jag till min naprapat.
Det behövs verkligen för jag har så ont i ryggen just nu, kan inte ens sova..
Sen ska jag ju hem till farmor och farfar och jag längtar verkligen.
God mat och underbart sällskap, kan inte bli bättre en fredag :)
Måste ta med mig hunden också, tur att de gillar henne..

Jag funderar på att åka och köpa något gott kött till middag.
Vi ska kanske hyra en film så att vi har något att göra tillsammans.
Jag vill ut och springa ikväll också, om jag orkar vill säga.
Känner att jag behöver komma igång med det för jag orkar inte springa en meter.

Här är en bild på Vilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0