20/3

Jag har haft en riktigt bra dag med full rulle hela tiden.
Hämtade upp bästa vän vid 9 och sen rörde vi oss mot Täby.
Jag hittade inte så mycket, jag köpte en ny foundation för det behövdes.
Hittade en fin tröja till Andreas som han gillade väldigt mycket.
Sen hittade jag även en riktigt snygg skjorta men den var tyvärr för liten.
Han fick sina presenter nu eftersom jag inte hinner byta dom annars..
När vi vara klara i täby åkte vi hem för Flisan skulle spela innebandymatch.
Den vann de med 4-3 och hon var jätteduktig som vanligt :)

Nu har jag och Andreas precis ätit hemmagjorde hambugare, det var gott.
Nu blir det bara mys i soffan för min del för jag har inte sovit så mycket.
Har man en hund som vaknar 5 och vill leka med en så blir det inte mycket sömn..

Btw så var filmen igår riktigt usel, den var tråkig som fan, en riktig besvikelse..
Däremot så kan jag rekommendera filmen 9 som vi såg innan, den var skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0