24/3

Jag har varit så duktig och klarat två dagar utan någonting onyttigt!!
Jag höll på att dö igår, men jag tog en apelsin och tränade istället.
Idag har Andreas kaos på jobbet så han kommer hem sent.
Därför ska vi nog handla esplanaden för ingen av oss orkar laga mat.
Måste förbi affären och köpa frukt också, plus lite nötter för det är gott.
Mamma tipsade mig om att äta keso med frukt och lite vispgrädde, ska testa det.
Egentligen borde jag inte ha vispgrädde till men gillar inte keso så mycket..

Imorgon är jag ledig ifrån jobbet och då ska jag lämna bilen på service.
Sen ska jag träffa Yvonne och vi ska handla lite mat och ett par skor till mig.
Efter det ska vi nog snacka massa skit i henne sköna soffa som vanligt.
Kanske att jag ska göra i ordning en riktigt god middag till mitt hjärta också :)

Och på fredag ska mamma ta hem taperböckerna också, ska bli spännande.
Ska bli mysigt att få sitta och titta igenom de med mina älskade föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0