25/3

Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbar i hela helgen.
Men jag fick ingen sovmorgon för det för bilen skulle på service.
Så nu är min kära bil som ny igen och går som en raket med mig bakom ratten.
Jag har varit med Yvonne hela dagen och vi har åkt runt lite överallt.
Jag köpte underkläder på HM som var på rea och jag är suuuupernöjd!
Skulle köpt de fast på nätet eftersom jag älskar modellen, så hittar jag de för halva priset.
Vi åkte och handlade mat på willys och kikade lite inne på intersport.
Skulle ha köpt ett par skor men det fanns bara paret som var på hyllan.
Jag vill inte ha de eftersom de var lite smutsiga och använda av massor av människor..

När jag kom hem så testade jag mina nya kläder som kommit från HM.
Jag har sparat en trenchcoat och en jättesöt pyjamas som var riktitg skön!
Och städat hela lägenheten har vi gjort idag också eftersom Andreas får gäster.
Nu väntar jag på att få gå i säng för att jag är så jäkla trött.
Innan dess måste jag hänga tvätten och packa till i helgen när jag ska till Rimbo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0