29/3

Gårdagen blev riktigt underbar och fy vad skönt att träffa Andreas igen.
Jag tycker att det är riktigt skönt att få vara ifrån honom och sakna honom.
Men några dagar räcker gott och väl annars blir saknade alldeles för stor.
Min familj kom och firade Andreas och han fick ett nytt toastjärn av dem :)
Sen färgade mamma mitt hår rött och klippte Andreas och vi åt en god middag.
Känner mig riktigt ovan med att vara röd i skallen men man vänjer sig nog..
Mamma älskade det iallafall och ville nog ha den här färgen själv egentligen.
Sen när de åkt hem blev det massor av pussar och tapetkikande för våran del.
Vi har valt ut tapeter och vi får se när pappa har tid att sätta upp dom åt oss.
Jag hoppas att det blir bra, är lite orolig för vardagsrummet men det blir nog kanon.
Vi ska ha en fondvägg och sen tapeter i en färg på resten av väggarna i rummen.

Imorse blev allting helt kaos för mig, jag var verkligen helt borta i huvudet.
Inte nog med att Andreas försov sig och cykade till jobbet på 4 min så låste jag ut mig.
Jag gick ner med tapetböckerna och sen var det så varmt så jag bytte jacka till skinnjackan.
Då glömde jag både bilnyckeln och husnyckeln i jackan så Bosse fick komma med nyckel.
Men det löste sig ganska bra, kom bara 10 min försent till slut iallafall efter hetskörning.
Andreas dock gick och spydde det första han gjorde, inte så konstigt efter att ha cyklat på 4 min.
Som ni kanske förstår så är jag riktigt trött efter helgens jobb och jag kommer lägga mig tidigt.
Jag ska göra middag, titta på biggest loser och sen blir det nog sängen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0