31/3

Dagen har mestadels spenderats i sängen, vilket var riktigt skönt!
Sov först till 8 sen iväg till naprapaten sen sova igen till 13.00
När jag hade vaknat till åkte jag ner på stan för att köpa lite diverse saker.
Efter det har jag bara legat i soffan och varit förjävla trött!
Behövde verkligen sova ut eftersom jag har jobbat hela helgen.
Jag har lagat kycklingwok idag och det var riktigt gott.
Jag tycker att det är riktigt kul att laga mat, synd att man är så dålig på det..
Imorgon är det jobb igen vilket självklart ska bli roligt, jag har ett jättbra jobb :)
Ska nog lägga mig och sova snart eftersom jag känner mig helt förstörd..

Här är en bild på nya hårfärgen, dock ser det självklart annorlunda ut i verkligheten.
Även det som jag köpte nere på stan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0