3/3 - 10

Jag var uppe ganska sent igår och det märktes imorse.
Jag gick upp och var som en zombie och glömde nästan hunden.
När jag kom fram till jobbet så fick jag ett sms av Andreas:
"Du glömde ta ur motorsladden va?"
FAN!! Jag tog aldrig ur den där jävla motorsladden imorse..
Någon tant hade ringt till Andreas pappa om att hon hittat den.
Som tur var så fungerade allting iallfall, men hur trött var jag imorse?!
Jag märkte inte ens att den jäveln satt i, helt otroligt!

Jag och babe drog och käkade på donken när han kom hem. Så gott!
Efter det åkte vi till flygfyren och handlade lite och då märkte jag det.
Jag hade glömt min mössa på donken, FAN FAN FAN FAN!
Som tur var så var den kvar där och jag fick tillbaka min älskade mössa.

Det har alltså inte varit min dag idag och jag har verkligen känt för att köra i diket.
Men nu ska jag iallafall försöka bli på bättre humör med luftslottet som sprängdes.
Men när jag tänker på att alarmet står på 05.30 blir jag ledsen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0