4/3 - 10

Jag älskar att börja klockan 7 för då slutar jag klockan 15.
Men min kropp hatar det verkligen, den fungerar inte..
Har jag gått upp halv 6 två dagar i rad sover jag vid 21.00
Börjar jag halv 6 tre dagar i rad så fungerar den iaf inte efter det.
Jag skulle nog kunna lägga mig 18.00 och ändå vara trött.

Idag gjorde jag en riktigt god middag vilket var trevligt.
Jag gjorde hemmagjort potatismos med köttbullar och vitlöksmorötter.
Jag är förvånad över hur bra potatismoset blev, blev riktigt gott.
Jag vet nämligen inte ens hur man kokar potatis, kanske inte så svårt.
Men hur mycket vatten, locket på eller av, stormkoka eller småputtra?!

Idag har jag verkligen längtat efter sommaren och sol.
Det har varit hemska vägar och blåst och snöat hela dagen.
Och jag gjorde det dumma valet att ta lilla vägen hem.
Snön som låg på vägen gjorde att bilen slirade hela tiden..

Nej nu ska jag nog ta lite voltaren och lägga mig och sova.
Imorgon ska jag nog leka med bästa vännen Flisan fisan!
Funderar på om jag ska bjuda över henne på tacos och mys :)


Bilder från förra gången jag var i Turkiet, läääängtar till i september!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0