6/3

Igår hade jag en otroligt mysig dag men min allra bästa vän!
Vi käkade tacos och tittade på en film, zombieland.
Tyckte inte att den var jättebra men den fördrev våran tid iaf :P
Har saknat henne massor, vi har inte setts på månader.
Det är svårt att ha en sån upptagen bästa vän, med all fotboll och innebandy.

Idag har jag, tro det eller ej, spelat min första handbollsmatch för säsongen.
Vi mötte Vassunda borta och det var så jäääävla kul att få spela igen.
Trots att vi var riktigt usla, och förlorade med massor, så är jag riktigt nöjd!
Jag gjorde 3 mål och var 100%ig, det enda dåliga var konditionen.
Men jag kan inte begära en bra kondition när jag inte har rört mig sedan i december.
Jag hoppas verkligen att ryggen blir bättre för jag vill verkligen spela igen.

Efter matchen åkte jag med mamma och brorsan till stinsen för att köpa skor.
Det var väldigt mysigt. När vi var klara blev det stonken och det satt riktigt fint.
Nu ikväll blir det mys framför melodifestivalen med mitt hjärta.
Är så jävla trött efter matchen och har så ont i ryggen att jag vill sova egentligen..

Kommentarer
Postat av: Ida

Se till att få ryggen bra, saknar dig på träningarna!

2010-03-08 @ 13:58:57
URL: http://idarosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0