9/3

Min söndag var otroligt skön, jag låg mest i soffan framför tvn.
Jag gjorde en otroligt god morotskaka och jag är så stolt.
Tyvärr så gjorde jag så mycket att jag äter den varje dag.. :S

Igår hade jag en tuff dag. Jag åkte hemifrån 8.15 och var hemma 20.00
Det är riktigt tufft att i princip bara hinna äta middag och sen lägga sig.
Men jag är otroligt glad över att jag har mitt jobb så jag ska inte klaga.
Jag kollade på stjärnkockarna och hollywoodfruarna, vilket var kul.

Idag kommer jag komma hem vid 7 och då blir det biggest loser!
Jag hatar att man måste laga mat, vad fan ska vi äta idag?
Jag borde bli bättre att planera innan än komma hem sent och titta in i frysen.
Fick reda på att Andreas har fått ledigt v.31-32 så måste lämna in min ansökan också.
Gud vad skönt att ha fick ledigt, då blir det norrland i sommar igen :)
Vi hade så mysigt förra sommaren, och det bästa var bilresan dit och hem.
Vi både gillar att åka bil och det är skönt att inte behöva köra någonting heller ;d

Åh idag är det så underbart väder ute! Äntligen är våren påväg?!
Idag har jag på mig jeansleggings för att fira att det är varmt ute.
Längtar tills jag får ha bara ben, sandalen och klänningar på mig.
Jag har ledsnat på min stora, feta jacka och mina vinterdosor..
Men idag eller imorgon kommer det hem lite kläder till mig! :)


  
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0