11/5

Godmorgon. Vilket vackert väder det är ute, underbart!
Jag känner mig sugen för picknick efter att ha lyssnat på p3 imorse.
Jag vill ligga på en filt i hamnen och käka massor av gott i solen.
Men idag ska jag göra nytta på jobbet och solen får vänta ett tag.

Direkt när jag slutar jobbet blir det hem till Rimpan för middag.
Jag är hemma vid halv 6 och träningen börjar klockan 7 så det blir bra.
Jag är otroligt nöjd över att ha fått med mig träningskläderna och inte banga.
Men jag är lack över att inte ha hittat mina löparbyxor så det fick bli mjukisar..
Det enda jobbiga är att jag kommer hem så sent, och jag missar biggest loser.
Men nu jävlar ska jag ge allt! Även om det kanske är otroligt lite ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0